martes, 28 de abril de 2015

Nepal

Vaig estar al Nepal fa molts anys i dues vegades , quan encara era guapo, jejeje, i em va meravellar!
Vaig anar a KATMANDU I POKHARA. 


Katmandú es una ciutat important amb molts teamples antics i una  atmòsfera diferent.  Allà es troben per un  costat molts turistes  i per l'altre molts grups d'expedicions per pujar muntanyes. Jo vaig  anar
de viatjant "quemacu", turista de cap a peus!!!

 Durbar square

 Potala

 Temple Boudhanath

A Kathmndú es respira relax a contraposició de l'India que era molt agobiant, molt de soroll, molta gent, però quedem-nos al Nepal, que avui us vull mostrar aquestes imatges de tranquil·litat, pau i relax. Un ambient perfecte per treure's l'estrés de la vida quotidiana.

Caminar i orar

Pokhara és la segona ciutat més poblada del Nepal , està a prop dels Anapurnes, que son pics. Des de  Pokhara surten moltes expedicions.
Vistes de la ciutat i voltants


Els petits cims 

Desgraciadament, aquesta setmana  van patir un terratrèmol que ha deixat molts morts i ferits. Em sap molt de greu que una població que era molt amigable amb l'extranger ara  estigui molt fotuda.
Namasté i molta força.

No hay comentarios:

Publicar un comentario